Szállítással kapcsolatos információk
A megrendelések teljesítését a Szolgáltató által megbízott Magyar Posta Logisztika (MPL), valamint saját kiszállítóink végzik.
A szállítást megelőző napon az MPL és áruházunk email-ben tájékoztatja az Ügyfelet, hogy a következő napon csomagot fog szállítani a részére, illetve megküldi a csomag nyomonkövetéséhez szükséges csomag azonosítót. Az azonosító birtokában egyszerűen ellenőrizheti a csomag kiszállítási állapotát.
Amennyiben a csomag a Megrendelő hibájából visszaküldésre kerül a Szolgáltatóhoz, a felmerülő költségek a Megrendelőt terhelik. A költségek pedig: 2000.- Ft szállítási és visszaszállítási költség. Ezt a pluszköltséget a Szolgáltató a Megrendelő következő rendeléséhez számolja hozzá. Ezen szabály érvényes a 20.000.- Ft feletti rendelőkre is.
A megrendelt termékek, illetve kiszállításra átadott csomagok szállítási költségei az értékük alapján kerülnek megállapításra.
Ezek a következőképpen alakulnak:
- A szállítási költség 0 Ft és 20.000 Ft között 2000 Ft.
- A szállítási költség 20.000 Ft felett ingyenes.
A szállítási költség tartalmazza a csomagolási és szállítási díjat is! Futárszolgálattal történő szállítás esetén kérjük, átvételkor minden esetben saját kezűleg ellenőrizze tételesen a rendelt termék sértetlenségét, a csomagban foglalt egyéb kiegészítőket, a szállítólevélen szereplő adatok helyességét. Amennyiben eltérést észlel, lehetősége van a csomagot visszaküldeni. Kérjük, észrevételéről tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat, hogy a felmerült hibát mielőbb korrigálhassuk!
Amennyiben a rendelés összege meghaladja a 20.000 Ft-ot és ez alapján a megrendelő ingyenes szállításra jogosult, ám a kézbesítést követően bizonyos termékek megvásárlásától eláll és azok árának visszatérítését kéri az eladótól, akkor az eladó jogosult a visszafizetendő összeget a mindenkori szállítási költség díjával csökkenteni, amennyiben a fennmaradó rendelési összeg nem éri el a 20.000 Ft-os, ingyenes kiszállítási limitet.
A megrendelt termékek, amennyiben hétköznaponként 15 óráig beérkezett rendelési igények esetén, várhatóan a megrendelést követő 2-3. munkanapon kerülnek kiszállításra. Abban az esetben, ha a megrendelt termék nem szerepel raktáron, abban az esetben a Felhasználót értesítjük a beszerzés és szállítás várható időpontjáról. Több termék együttes megrendelése esetén a Szolgáltató jogosult a termékeket külön-külön is szállítani, de ezért a Felhasználónak nem számíthat fel külön költségeket. A Szolgáltatónak kártérítési kötelezettsége csak akkor van, ha szándékosságra vagy súlyos gondatlanságra vezethető vissza a szállítási késedelem. Nem illeti meg kártérítés a Felhasználót a Szolgáltatónál felmerült okból előállt szállítási késedelem, valamint vis maior esetén. Az előre egyeztetett időpontban a Felhasználó felelőssége az, hogy a megjelölt helyen átvételre jogosult személy tartózkodjon és átvegye a csomagot.
Szállítani csak Magyarország területén áll módunkban.
Elállási jog ismertetése
Elállás joga : A „45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól” című kormányrendelet szabályozása értelmében a Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől és visszaküldheti a megrendelt terméket.
Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználó a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Használt terméket nem áll módunkban visszavenni!
A Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a vásárláskor kifizetett szállítási költséggel együtt a Felhasználó részére, amennyiben a Felhasználó visszajuttatta a terméket a Szolgáltató címére ez idő alatt.
Elállási jog gyakorlásának menete
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).
A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállhat.
A Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefonon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 2. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailhez mellékelt elállási nyilatkozatmintát vagy mellékelheti a termékhez kapott számlát. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 8. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
Minden esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefonon keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 2. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. De a Szolgáltató követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi károk megtérítését. Használt terméket nem áll módunkban visszavenni!
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog
Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
Minőségi kifogások, jogérvényesítési lehetőségek
Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói és minőségi kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
- Név: Prémium - Deluxe Fodrászkellék Kft.
- Levelezési cím: 4031 Debrecen, Gohér utca 29. TT. 12., Magyarország
- Telefonszám: +36 30 459 2993
- E-mail cím: info@deluxefodraszkellek.hu
A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet öt évig megőriz a panaszra tett érdemi válaszával együtt.
A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál
- Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
- Cím: 4024 Debrecen, Tímár utca 17-19., Magyarország
- Postacím: 4002 Debrecen, Pf. 475.
- Telefonszám: +36 52 533 924, Telefax: +36 52 327 753
- E-mail: fogyved_eaf_debrecen@nfh.hu
Békéltető Testület eljárásának kezdeményezése
- Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
- Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. , Magyarország
- Telefonszáma: +36 52 500-749
- Fax száma: +36 52 500-720
E-mail cím: info@hbkik.hu